Wie ben ik?
Mijn naam is Thomas van Arkel, een Hospitality professional met ruim 15 jaar ervaring op diverse eindverantwoordelijke functies in de Hospitality sector. Ik ben analytisch ingesteld, goed in het blootleggen van processen en ik heb oog voor de mens achter het bedrijf. Ik werk niet alleen, in de afgelopen 15 jaar heb ik een breed netwerk opgebouwd met specialisten uit de Hospitality en Retail sector. Wanneer drinken wij een kop koffie om kennis te maken?
aangenaam
Wanneer drinken wij koffie?
Mijn naam is Thomas van Arkel, een Hospitality professional met ruim 15 jaar ervaring op diverse eindverantwoordelijke functies in de Hospitality en Retail sector. Ik ben analytisch ingesteld, goed in het blootleggen van processen en ik heb oog voor de mens achter het bedrijf. Ik werk niet alleen, in de afgelopen 15 jaar heb ik een breed netwerk opgebouwd met specialisten uit de Hospitality en Retail sector. Wanneer drinken wij een kop koffie om kennis te maken?
Wie zijn mijn partners?
De kracht van samenwerken!
Robin Joshua.
As a visionary, photographer, and filmmaker of over 7 years, I have heaps of knowledge in this industry. I especially have an eye for marketing and commercial content, because my technique is all about finding new and innovative ways to bring a shot to that next level. I believe comfortability is so important, not only for the subject in front of the camera, but for all people involved in a project.
To me, working with my network of creative minds is essential. I love to share my clientele and build something together. My peak priority is to deliver each and every client with a fantastic experience leading to the utmost captivating content. Together, we can bring your wildest dreams to life.
Marena Meijering.
Het inrichten van de gehele connectiviteit in een hotel is een grote klus, maar is de ruggengraat van je bedrijf, dus dit moet goed gebeuren. Ik help hier graag bij! Daarnaast adviseer ik graag over een algeheel revenue beleid, om de cirkel rond te maken. Al vele jaren werk ik in sales, accountmanagement en revenuemanagement in hotels, wat me een ervaren sparringpartner maakt.
Naast het maken van strategieën op revenue, distributie of sales gebied, assisteer ik ook graag bij meer praktische zaken, zoals het optimaliseren van een (banquet) sales afdeling & front office – of verzorg ik een gastvrijheidsprogramma voor uw gehele bedrijf. Het liefst doe ik dat kort en praktisch, passend bij het bedrijf. De rode draad in alle werkzaamheden in een hotel blijft tenslotte; gastvrijheid. Dat is dan ook altijd mijn voornaamste uitgangspunt in alle adviezen en strategieën die ik ontwikkel. En, hoe mag 2M Support jou of jouw bedrijf helpen?
Gerben Swerissen.
Samen verbeteren we de merkbekendheid en marketingactiviteiten van jouw onderneming. We bouwen aan een duurzaam merk, zowel online als offline, met betaalde en onbetaalde middelen. Is jouw boodschap écht zichtbaar op de juiste momenten?
Vinay Satter.
Kwaliteit en betrouwbaarheid, dat is waar u voor gaat bij de organisatie van een event of bijeenkomst. Satter AV regelt het. Van luidsprekers tot led schermen, microfoons en projectoren. Alles wat u nodig heeft voor perfect geluid en video verzorgen wij.
Met persoonlijk advies en een uitgebreid netwerk van gespecialiseerde leveranciers is er geen vraag waar wij niet aan kunnen voldoen.
Keshia Groenendaal.
Hotels zijn grote energieverbruikers. Gemiddeld gebruikt een niet zuinig hotel drie keer zoveel energie als een zuinig hotel. Met de huidige energieprijzen en de klimaatopgave waar we voor staan valt er binnen de hospitality branche veel winst te behalen. Studio Bower helpt hotels om hun gebouw te verduurzamen en milieuvriendelijker in te inrichten. Naast dat dit een besparing oplevert in het energieverbruik bekijken wij ook of er meer rendement per vierkante meter te behalen is. Leegstaande of deels leegstaande ruimtes zijn in onze ogen namelijk alles behalve duurzaam. Denk bijvoorbeeld aan een conferentiezaal die in de zomermaanden weinig wordt gebruikt en prima gebruikt kan worden als (tijdelijke) expositieruimte of yogaruimte. Soms kan het zelfs interessanter zijn om zo ‘n ruimte te transformeren naar hotelkamers. Naast functionele optimalisatie van ruimtes zorgen we ervoor dat de uitstraling van het nieuwe interieur perfect aansluit bij het DNA van de onderneming waardoor de juiste klanten worden aangetrokken.